Kampanie smsowe dla Twojej firmy

Jednym z niedocenionych elementów marketingu jest komunikacja SMS pomiędzy marką a konsumentami. W zasadzie wszystkie znane marki wykorzystują kampanie sms z dużym powodzeniem, natomiast mniejsze przedsiębiorstwa podchodzą do tego tematu dość niechętnie. Najczęściej powodem tego jest nieznajomość odpowiednich narzędzi.

Co jest najważniejsze w kampanii sms?

Fundamentem skutecznych działań marketingowych w e-commerce jest pozyskanie własnej bazy odbiorców. W jaki sposób zbudować bazę danych? SMS marketing rządzi się bardzo podobnymi prawami, co e-mail marketing. Odbiorcy najczęściej decydują się na subskrypcję z takich samych powodów, jakie skłaniają ich do wypełniania formularzy na stronie internetowej.

Możemy więc zachęcać ich nie tylko do pozostawiania swoich adresów mailowych, ale także numerów telefonu, poprzez zapraszanie do śledzenia interesujących treści, oferowania kuponów, zniżek i wszelkich innych promocji. Bardzo dobrze sprawdza się także program lojalnościowy dla stałych użytkowników.

Współcześni konsumenci oczekują realnych korzyści, jakie otrzymają poprzez dołączenie do naszej bazy numerów kontaktowych. Liczy się tutaj także odpowiednie dopasowanie wysyłanych treści do konkretnej grupy docelowej.

Dlatego bardzo ważna jest segmentacja pozyskanej bazy, a wybór odpowiedniej grupy, do której wyślemy wiadomość, może opierać się na częstotliwości zakupów, średniej wartości koszyka albo samej lokalizacji. Na tej podstawie będziemy mogli skutecznie spersonalizować wysyłane sms-y, tak aby odbiorcy uznali je za wartościowe i chętnie korzystali z tego kanału komunikacji z naszą firmą.

Na co zwrócić uwagę przy planowaniu sms-owej kampanii?

SMS marketing umożliwia dotarcie do użytkowników w czasie rzeczywistym, dzięki czemu staje się idealnym kanałem do informowania o bieżących sprawach, unikatowych ofertach czy zbliżających się wydarzeniach. Najlepsze efekty kampanii uzyskamy, kiedy wykorzystamy regułę niedostępności poprzez zlimitowanie konkretnego produktu lub ograniczymy czasowo trwanie całej promocji. Takie psychologiczne działania skutecznie będą mobilizować konsumentów do podjęcia szybkiej akcji, czyli dokonania zakupu.

Dlaczego warto postawić na masową wysyłkę SMS?

Ze statystyk wynika, że nawet 95% dostarczonych wiadomości zostaje przeczytanych, przez co kampanie SMS stają się najskuteczniejszą formą dotarcia do klienta. Wysyłka sms wyróżnia nas również wśród konkurencji, ponieważ ten kanał komunikacji nie jest jeszcze tak popularny, jak np. e-mail marketing, reklamy na Facebooku albo w Google.

Profesjonalne oprogramowanie do marketingu sms możemy znaleźć w ofercie Freshmail.pl. W ten sposób w zaledwie kilka minut prosto i skutecznie będziemy mogli dotrzeć do nawet 100% odbiorców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here